środa, 28 czerwca 2017

XIV SummerTime ♥

"Wschód słońca najlepiej oblewać filiżanką dobrej kawy"

Wakacje kojarzą mi się ze słońcem, ciepłem, wodą, zabawą i kremem z filtrem. Także z lodami, odpoczynkiem, polskim morzem i wstydem związanym w pokazaniem się w stroju kąpielowym. Te wakacje będą inne.

  Ale dlaczego będą inne. To dobre pytanie. Ten rok, druga klasa liceum, dużo we mnie zmieniły. We mnie, w moim życiu i w moim postrzeganiu świata.
  Zawsze byłam osobą niepewną siebie, zakompleksioną, szukającą sympatii każdego. W tym roku to się zmieniło.
  Schudłam. Dziesięć kg i to jeszcze nie koniec. Nie stosuje jakiejś specjalnej diety. Po prostu ćwiczę i ograniczam ILOŚĆ nie RODZAJ spożywanego jedzenia. Siłownia stała się moim hobby, a co za tym idzie, zaczęłam zajmować się czymś innym niż użalaniem się nad sobą :p

  W te wakacje skupiam się na NAUCE. Nawet na wyjazd do Chorwacji ( pierwszy raz za granicę!♥)zabieram ze sobą podręcznik!

KOBIETA DOSKONAŁA JUŻ CZEKA!
TO "BIOLOGIA NA CZASIE" CZĘŚĆ TRZECIA! 

  Muszę skupić się na nauce i uzupełnieniu braków. Zaczynam za dwa miesiące trzecią klasę liceum. Matura. Na biologii zaczynamy, a właściwie już zaczęliśmy człowieka. Nie będzie czasu na dokładne powroty np. do roślin.
 Chorwacja. Spełnienie mojego marzenia. Wakacje za granicą po raz pierwszy w życiu ♥ Mam zamiar strzaskać się na mahoń :D 
  Stresuję się maturą. Niedawno dopadł mnie ten stres :/ Mam świadomość tego, jak dużo powtórek mnie czeka w te wakacje, a do tego wyjazdy i praca. Muszę dać radę, ale brakuje mi motywacji. Może odpoczynek nad lazurową wodą da mi energię ♥ Do tego czasu nie mam zamiaru zmuszać się do nauki. Dobrze wiem, że nie da to żadnych efektów, a to przecież nie o to chodzi!
  

Obiecam wam recenzję popularnych kosmetyków, a więc oto ona:

♥ SUCHY SZAMPON "BATISTE" okazał się totalną klapą. Nie unosił ani nie "odtłuszczał" włosów. Wyglądały tak samo jak przed użyciem, a jedyny plus, jaki mu przyznaję, jest za piękny zapach.

♥ OLEJ KOKOSOWY stał się nieodłącznym składnikiem za równo w kuchni jak i w łazience. Działa cuda z rzęsami. Regularne, co wieczorne stosowanie sprawiło, że są długie do nieba!
Olej ten nie gromadzi się jako tkanka tłuszczowa, tylko do razu zmienia się w energię, dlatego to MUST HAVE jeśli chodzi o poranne jajka :3

♥ KAKAOWE MASŁO DO CIAŁA "CIEN" jest niedrogie, pięknie pachnie, doskonale nawilża i przygotowuje skórę na letnie słońce. Czego chcieć więcej? :3 

♥ PLASTRY NA WĄGRY to absolutny bubel. Nie mam nic pozytywnego do powiedzenia na ich temat. Nie było widać żadnej poprawy, do tego są okropnie nie opłacalne :/

Niedługo zrobię podobną recenzję, bo kupiłam sobie maseczkę w płachcie, a wiem, że niektóre dają efekty już po jednorazowym użyciu :D Do tego wypróbuję sposób Aniołków Victoria Secret na gładkie nogi. Jeśli się sprawdzi, na pewno go wam tu opiszę. Jestem okropnie ciekawa, czy to działa. Była bym prze szczęśliwa, gdyby to się udało. 


NA TEN MOMENT ŻYCZĘ WAM CUDOWNYCH WAKACJI, ZAPRASZAM NA MOJEGO STUDYGRAMA ( kryptonim.medycyna ), JEŚLI JESTEŚCIE CIEKAWI MOICH WAKACYJNYCH POSTĘPÓW W NAUCE I... DO NAPISANIA! ♥

Nela ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz